Välkommen

Välkommen till min blogg! Det första inlägget kan vara ganska tradigt och därför ska jag försöka göra det lite kort och smidigt! Jag är en trettonårig tjej från Stockholm, fyller fjorton nästa månad! Jag älskar Japan, som är min största inspirationskälla. Jag är besatt av gyaru, lolita och ulzzang (som är koreanskt)! På fritiden brukar jag teckna, som är mitt största intresses, lyssna på musik, oftast k-pop t.ex SNSD, 2ne1, Super Junior och liknande. Mer infomation kommer senare!
Som ni ser är bloggdesignen inte riktigt fixad än, men det lär ta ett litet tag för jag är inte så bra på sånt...
Hur som helst, hoppas ni tycker om min blogg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0