Regnig dag

Idag verkar det regna hela dagen. Tycker jag är väldigt mysigt! Just nu sitter jag och ritar och lyssnar på musik.
Just det! Om två dagar åker jag till London! Det ska bli jätteroligt, men jag kommer antagligen inte kunna uppdatera där. Ganska synd att resan inte blev förrän i slutet på lovet, kommer komma hem bara några dagar innan skolan börjar... ganska stressigt. Men det kommer ändå vara roliiigt! Jag har aldrig varit i London förut så jag har i alla fall mycket att upptäcka.

Lite bilder från igår








Förlåt för kvalitén...
puss


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; det är bra :)

2011-08-10 @ 21:39:46
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: AMALIA's -nageldesignblogg

sv; tack, va glad jag blir:) Visa gärna det du skapat sen=) ÅÅh va kul att åka till London! JAg var där för en månad sen. Ta det försiktigt bara eftersom det är så oroligt där nu.



<3

2011-08-11 @ 12:26:18
URL: http://amaliamagon.blogg.se/
Postat av: du vet vem..

omg, vem är snyggingen i mitten? <3 haha, nemenä :3

2011-08-25 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0