Hemma igen ~~

Nu är jag hemma igen! Det var jättekul i London! Jag kom egentligen hem sent i förrgår, men jag kunde inte blogga igår. Jag har i alla fall haft väldigt roligt, hotelletn var ganska bra och det var god frukost, haha! Jag åkte London Eye och jag var på The London Dungeon. London Dungeon var verkligen en upplevelse, jätteläskligt och kul på samma gång! Jag har shoppat väldigt mycket, har knappt några pengar kvar... om det är nåt jag är bra på är det att göra av med pengar! Jag är på pappas dator nu, och jag kan tyvärr inte lägga upp bilder. Men jag lovar att göra det så fort jag kommer hem till mamma. Hoppas ni har haft det bra också, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0