Harry Potter är ÖVER!

Hejhej! Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, var upptagen hela dagen! Jag och Maya var och såg Harry Potter och dödsrelikerna 2 igår!! Sista filmen!! Den var sån otroligt bra, skådespelarna var bättre än nånsin och det var så spännande att jag nästan dog... Jag och Maya storgrät, märkligt nog var alla andra okänsliga och fällde inga tårar. Det hade jag inte lyckats med även om jag fick betalt... Även om jag läst boken så satt jag stel som en pinne i slutscenen, och när eftertexterna kom storbölade jag... det är över nu! Det kommer inga fler Harry Potter-filmer! Det är den sorgliga sanningen... Det är väl dags att börja läsa om böckerna igen då...

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: ååh ja jag fick den när jag kom hem :'D <3 så underbart fin är den ^O^ tack så jättemycket<3 jag blev så rörd över det du hade skrivit också ;__; <3



kramar<3

/kokorochan

2011-08-08 @ 03:05:36
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0